Twitter Know How

Na hasło "portale społecznościowe" większość z nas kojarzy Facebooka.
Instagram, Google + i Twitter zajmują niższe miejsca na podium . 
Ten ostatni portal zdobywa coraz większą popularność przy pomocy rosnącego zainteresowania firm, które niewątpliwie przyciąga najnowsza opcja uzyskania bezpłatnej pomocy przy tworzeniu reklam.
Moc Tweetowania

 W oczach wielu przedsiębiorców Twitterowi brakowało do tej pory "tego czegoś", aby zachęcić ich do korzystania z portalu. Dlaczego się to zmieniło? Nowa aktualizacja Twittera ma za zadanie nie tylko pomóc użytkownikom w lepszym jakościowo tweetowaniu, ale i sprawia, że Twitter staje się coraz to mocniejszym narzędziem do reklamowania marek.
Twitter team stworzył specjalny #TweetSmarter, który jest przewodnikiem dla reklamodawców. Za sprawą pomocnej dłoni Amandy Felson i Sylvii Lam, czyli pomysłodawczyń kampanii, użytkownicy otrzymają bezpłatną odpowiedź na wszystkie dociekliwe problemy, oczywiście te, związane z istnieniem na Twitterze. Rady dotyczące używania hashtagów oraz propozycje działań marketingowych, których celem jest maksymalizacja wydajności reklam to cenna wskazówka dla osób posiadających nową firmę.

Na co komu ta reklama?

A chociażby po to, aby przy braku nakładu finansowego promować swoje usługi. Dobrze reklamowane usługi to większe zainteresowanie potencjalnych klientów, a jak w marketingu wiadomo, aby potencjalny klient stał się stałym klientem, dużo nie trzeba.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz