spoty reklamowe

Wśród wszystkich form reklamy najcięższe do zrealizowania są klipy reklamowe. Zazwyczaj dwu lub trzy-minutowe produkcje mają za zadanie zachęcić widza do zakupienia danego towaru lub skorzystania z określonej usługi. Krótka forma komunikatu wymaga jednak najbardziej wytężonej pracy, szczególnie w czasach, w których wszystko trafia do Internetu i jest rozprzestrzeniane z prędkością światła. Warto więc zebrać sztab specjalistów i jednorazowo zainwestować, gdyż jeden krótki filmik w efekcie zminimalizuje koszt promocji. Gdy już osiągniemy miliony odsłon, zbierzemy pozytywne opinie, sprzedaż produktu wzrośnie, a przy okazji nabijemy sobie $$$  za wyświetlenia na youtube- możemy śmiało otwierać szampana!

Polskie reklamy jakie jednak są, każdy widzi. Rodzina rozmawiająca z kanapką, wysportowana kobieta uśmiechająca się do sałatki lub podstarzały piosenkarz śpiewający dla cukierków.  W żaden sposób nie neguję naszego rynku, broń Boże! W Polsce wychylanie się ponad normy, prowokowanie i wzbudzanie dyskusji, zazwyczaj spotyka się z krytyką.  Prosty przekaz , klasyka w działaniu i unikanie powszechnych negacji- to nasze atuty. 

Światowe marki podchodzą jednak inaczej do tematu. Masowo przebijają się przez nudne reklamy, prowokują, zaskakują i wymyślają rozwiązania, o których nie śnił żaden PRowiec. Może używają do tego celu lepszych wspomagaczy, tego nie wie nikt, ale efekty ich działań są rewelacyjne!



1. Mercedesa-Benz i reklama z kurami, które mają symbolizować stabilne zawieszenie.
 



2. Volvo Truck z udziałem Jean-Claude Van Damme doczekało się nie tylko prawie 75 mln odsłon, ale i masy ciekawych parodii. 




3. Aż 93 mln odsłon doczekał się spot wody Evian ! 





4. Chomiki i Lady Gaga w tle- KIA




5. Pan Beckham, czyli klasyka w jego wykonaniu- bielizna





6. Zwroty akcji w reklamie nowego odkurzacza Samsung Motion




7. Zdecydowany hit sieci- kolekcja Agent Provocateur z udziałem Penelope Cruz i Jona Kortajarena





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz